Marktenseizoen is begonnen!

1-9-14

Afgelopen zaterdag weer de eerste markt gehad. Het Pure Passiefestival in Ede. Het was bijzonder slecht weer, tot 4 uur heeft het werkelijk gegoten, maar wat was het gezellig! Ik heb me ontzettend vermaakt met de mensen die er waren, allemaal mensen die echt daar wilden zijn, dat geeft toch altijd een bijzondere sfeer!
Komend weekend ben ik te vinden op de uitmarkt van Moes Mengelmoes, mijn favoriete theater! Afgelopen lente maakte ik voor hen een logeer-Marlijntje en ben toen ook naar een theatervoorstelling geweest. Dat was echt verschrikkelijk leuk! Ik nam mijn oudste oppaskind mee en die heeft genoten! Helaas is hij nu weg en zijn mijn eigen kinderen veel te groot (hoewel die ook genoten hebben!), maar anders wist ik wel wat ik wat vaker op een zondagmiddag zou doen!
Voor iedereen in de regio van Helmond met kleine kinderen een absolute aanrader!

Poppen heb ik de afgelopen weken ook gemaakt, lekker bezig terwijl de kleintjes aan het spelen zijn... Buiten, in het nieuwe stuk tuin, waar we ook heerlijk kunnen spelen als het geregend heeft of zelfs als het een klein beetje regent!
Een lijsje met een prachtige lange paardenstaart,
een slappe lijs van biologisch linnen, met een vestje en mutsje van biologische wol/zijde
en een slap lijsje met lieve hertjes.

Ze zijn allemaal weer te vinden op mijn website en in de loop van de komende dagen ook op Etsy

Fijne week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten