She's a supergirl!

27-12-13

Een week geleden kreeg ik een bestelling vanuit Amerika voor een superheld. Ik mailde dat het in verband met de feestdagen en andere bestellingen iets langer kon duren voor hij af was en welke kleuren hij zou moeten worden, maar kreeg geen reactie, dus vond het een goed idee om daar mijn vakantie-maar-ik-kan-toch-niet-niets-doen-project van te maken. Lekker op mijn gemakje de pop alvast af en dan maar zien.
Gisteren mailde ik nogmaals en toen had ik ineens binnen 5 minuten antwoord!
De kleuren maak niet zoveel uit, de pop is voor haar dochter die 22 (!!!) januari 27 wordt en gek is op superhelden. Of het een supergirl mocht zijn? Ja graag! Ze heet Hilarie, heeft blond lang haar en werkt in het waterbeheer.
Omdat versturen naar Amerika best wel even duurt en ik het toch leuk zou vinden als de pop op tijd zou zijn, heb ik mijn vakantiegevoel even opzij geschoven en werd ik zelf maar even supergirl.

Gisterenavond had ik een hoofd en een gestikt lijf.
De kleuren kiezen was eenvoudig: aqua voor het waterbeheer en knalroze omdat het natuurlijk wel gewoon een meisje is. De accenten deed ik met lichtroze vilt.
Inmiddels ligt ze op het postkantoor en nu maar hopen dat ze op tijd komt!

Mijn vakantieproject wordt nu mijn laatste weggeefgive-away. Ik kreeg een mailtje van iemand die ooit een workshop bij me volgde: juf was flink ziek geweest en nu weer aan de beterende hand. Het gaat alleen niet zo snel en de kleuterklas heeft het daar maar moeilijk mee. Voor hen maak ik een lijsje. De kleertjes heb ik al gebreid tijdens de vele kerstfilms die we de afgelopen dagen keken en met de pop zelf ben ik ook al een heel eind. Maar deze ga ik echt op het gemakje maken!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig Nancy, echt mooi gemaakt!! Denk zelfs dat iemand van 27 haar ook helemaal geweldig zal vinden. Ook mooi dat je zoveel prachtige poppen weg geeft. Je maakt er veel mensen blij mee. Hoop dat je een hele fijne kerst gehad hebt. De beste wensen voor 2014. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen