Brave!

18-4-13
Afgelopen week maakte ik haar:
Haar woeste rode haar vind ik geweldig! Birgit vindt haar lijken op het meisje van de film Brave.
Ze draagt een broekpak en dat was een klein experimentje: ik heb daar geen patroon voor, maar gewoon een trui en een broek aan elkaar genaaid. De band om haar middel is hetzelfde als in haar haar.
Ik maakte ook haar met het laatste stuk van de egeltjesstof. Ik heb er nu een blonde, een rode en een donkere mee gemaakt en uiteraard vind ik het jammer dat ik toen niet meer meegenomen heb!

Er liggen hier op mijn tafel nog zakpopjes en Jorissen op me te wachten, bijna af. Als het lukt ook nog een slappe lijs en misschien zelfs nog een miniledemaatje. Allemaal wensen van mezelf, dingen die ik zaterdag graag mee zou nemen naar de Regenboog in Eindhoven.

2 opmerkingen:

  1. Ja, ze lijkt inderdaad op het meisje uit Brave.. Mooi hoor! Succes morgen in Eindhoven! Groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze op mijn dochter lijken! hihi

    Succes op de lentemarkt.

    BeantwoordenVerwijderen