Sneak preview...

31-1-12
Hard aan het werk geweest de afgelopen dagen om mijn site weer op orde te krijgen...
We zijn er nog niet, maar de basis is er! Ik hoef hem alleen nog maar te vullen en dat is een flinke klus!!!
Hier alvast een klein voorproefje...
De foto is een diavoorstelling: het zijn steeds andere foto's dus, nu nog maar 3, maar nog even puzzelen en dan hoop ik dat het er meer worden...

Vandaag had ik de hele dag kleintjes om me heen: weinig bouwen aan de site, maar wel mijn ogen rust gunnen, bijna 2 hele dagen schermturen, daar worden ze aardig moe van!
Ik maakte een pop af waar ik eigenlijk al heel lange tijd mee bezig ben; een nieuw soort bakerpopje, voor de allerkleinste peuters, redelijk groot, maar zonder gezicht. Een peuter kan er de fantasie volledig op loslaten.
Ik kwam op dat idee toen ik een aantal maanden geleden op Etsy een prachtige foto zag, een peuter volledig verliefd op zijn pop.
Eigenlijk is het niet meer dan een hoofd met een iets langer lijf. Het is een beetje lastig om te zien, maar het is een flink hoofd. Een neutraal zacht stofje om het hoofd en ook het lijf is gewikkeld in een zacht stofje, een beetje rozig met grijs. Vandaag terwijl de kindjes er waren en lekker speelden, heb ik het kindje gewikkeld en alles met kleine steekjes vastgezet: er is geen naaimachine te pas gekomen aan dit kind...

Het vullen van de site gaat nog wel een paar dagen duren: het is een hoop gezoek in de foto's die ik maakte welke goed genoeg zijn om op de site te zetten. Nieuwe teksten erbij en dan kan hij online geplaatst worden... Maar vanavond niet, vanavond ga ik weer eens gewoon al mijn suffe spelletjes af op de laptop, facebook van dichtbij bekijken en misschien nog wel wat poppenmakelarij...
Nog eventjes geduld dus!


1 opmerking:

  1. Mooi zo´n bakerpopje voor peuters!!..Lijkt me een hele lieve zachte pop. Succes verder met je website.. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen