Het is behelpen...

5-7-12
We kamperen alweer bijna een week in ons huis... Zo'n terugkeer is stiekem nog een hoop werk: nog niet alle tassen zijn uitgepakt (waar komt het allemaal vandaan en waar moet ik het laten???) en alleen de belangrijkste keukenkastjes zijn helemaal binnenstebuiten gekeerd... Daar zijn we het hele weekend mee bezig geweest en toen was het weer maandag en kwamen alle kindjes weer, dus geen uitgebreide poetstijd!
Maar tussen de bedrijven door gaat regelmatig overal een doekje overheen: het stof zit in de lucht en valt iedere keer neer als ik me net weer omdraai ;)

Toch is het heel goed hier weer te zijn: mijn eigen bed slaapt toch echt het beste, de oppaskindjes vermaken zich hier prima ondanks dat het hier leeg is en niet al het speelgoed beneden staat... Langzaam vinden dingen hier weer hun plekje, mijn seizoenstafel staat weer:
Het planbord hangt ook (maar dan net anders en niet aan de muur!):
Deze engel kocht ik een tijdje terug op een lentemarkt en toen wist ik al waar ze moest staan:
En ik vermaak me tussen het poetsen door ook: er wonen alweer 2 lieve dames op de vensterbank...

Volgende week komen de werklui weer terug: beneden nog wat dingetjes afmaken en meteen ook maar de halve badkamer onder handen nemen...
En daarna hebben we heerlijk 2 weken vakantie: poetsen, schilderen, schuren en nog meer poetsen... 

1 opmerking:

  1. Prachtige poppen.
    En succes met schilderen en poetsen.

    groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen