De afgelopen 3 weken...

30-7-12
Haalden we de nieuwe auto op... Een niet handige maar oooo zoooo mooie, als het dan toch moet... ;)
Werd ik 41 en vierden we dat met taart op bed, terwijl ik dacht aan mijn moeder die die dag 65 zou zijn geworden...
Maakte ik haar en bergde toen voor een paar weken alle poppenspullen veilig op...
Streek ik alle muren en plafonds voor...
Schilderde ik...
Zochten we een pupje uit: Jonas...
Schilderde ik nog meer... (en hoopte ondertussen dat het goed zou komen met die roetvlekken... )
Baalde ik (en dan echt niet stiekem: de roetvlekken komen door 2 lagen isoleer, 4 cm stucwerk en nog 2 lagen isoleer en dan nog door 3 lagen donkerbruine latex...)
Werd er gewaveboard in huis...
Wachtte ik in een ander huis tot de vloer droog was...
Gingen we met Joris op bezoek bij Jonas... (en dan nog niet mee kunnen nemen... )
Keek ik toen ik wakker werd op mijn eigen huis... (Dat is raar!)
Maakte ik haar terwijl we wachtten en werkte daar keihard in de tuin... (Zomer!!!)
Was de vloer droog (en ik ben er ontzettend blij mee!!!) en zetten we de spullen terug... (maar het is nog heel leeg...)
En bekleedde ik de bank (voor de helft dan)
Vanavond weer cursus geven en morgen komen de kleintjes weer: dan gaat het toch weer normaal lijken!!
Er moet natuurlijk nog best wel het een en ander gebeuren: in de gang is nog niets gedaan, de voordeur en kozijnen zijn nog niet gedaan en we zijn begonnen aan een schijnbaar oneindige zoektocht naar een lamp voor boven mijn werktafel die de ideale combinatie van prijs, mooi en praktisch in zich heeft...

En dan de rest nog natuurlijk waar ik nu nog niet aan denk...

4 opmerkingen:

  1. was dat in 3 weken. Nou das hard gewerkt. Ziet er wel erg mooi uit dat word genieten daar in een nieuw huis.

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat heb je veel gedaan, je huis wordt prachtig en die lieve popjes en dan de puppy ach zoooo lief, dat wordt vast een flink formaat zo te zien aan zijn puppy pootjes.....veel succes nog met de laatste loodjes van het mooi maken van je huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ben je druk geweest en wat een schattige pup. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat vind ik knap in drie weken. Ik zit al een eeuw tegen "een kozijn schilderen" aan te hikken.
    Nu moet je maar eens lekker genieten van je nieuwe huis!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen