Slaap kindje slaap 2...

10-2-12
Vorig jaar maakte ik deze, net als het jaar daarvoor en misschien zelfs wel het jaar daarvoor ook al...
Dit jaar zien ze er zo uit:
Daar zullen de baby's weer blij mee zijn!

De rust begint hier weer een beetje terug te keren. Mijn nobele plannen voor het tweede bedrijfje zijn helaas op het laatste moment niet doorgegaan. Ik wilde samen met een vriendin een winkel gaan beginnen met houten speelgoed en babykleinmeubelen, want hier in ons dorp is zoiets gewoon niet te vinden, je kunt nog geen lyra-potlood of kinderstoel kopen zonder 10 km te rijden! En hoewel ik en mijn vriendin er vol enthousiasme van overtuigd waren dat het een donderend succes zou worden, bleken de risico's als dat niet zo zou zijn toch te groot (zei mijn nuchtere echtgenoot ;) )
Heel vervelend, maar van de zonnige kant bekeken: mijn Lars, Koen, Joran (en baby-in-wording!) kunnen nu wel heerlijk bij me blijven!
Het is wel heel druk geweest rond de winkel, eigenlijk hadden we alles al geregeld en hoefden we alleen nog maar het huurcontract te tekenen. Ik merk dat ik de afgelopen week echt bij heb moeten komen: de drukte was weg, maar toch ook nog volop aanwezig!

In het voorbijgaan zag ik net dat ik inmiddels 50 volgers heb, hoog tijd weer dus voor een give-away!
Wat, daar moet ik nog even over peinzen, maar daarover later deze week meer!


Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. OO, wat jammer dat de plannen niet door gaan. Het leek me zo leuk voor je. Gelukkig blijven de kinderen nu wel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze leuker!!
    En jammer van het winkeltje....de tijd is er nog niet rijp voor moet je maar denken.
    Maarrrrr, je hebt 't knuffelpopje toch! en je leuke oppaskindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat jammer! Je klonk zo enthousiast. Maar inderdaad, misschien is de tijd nog niet rijp of vind je een andere manier/ weg om het voor elkaar te krijgen. Succes!!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke popjes heb je weer gemaakt, en jammer van je plannen, maar wie weet ooit ;o)
    Ik denk dat jij je evengoed niet snel zult vervelen.......en de oppaskindjes zullen ook heel blij zijn.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van je plannen. . . gaat de Etsy winkel wel door?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van al jullie plannen,..ik ben dol op van die winkeltjes met houtenspeelgoed. Mooie muziekdoos poppen,..Ik heb er 10 jaar geleden één gemaakt voor onze dochter. Elke avond toen ik zwanger was met het muziekje aan op m´n buik gezet en daarna heeft ie nog jaren op haar kamer gehangen. Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen