Lekker bezig...

25-9-11
Ik ben echt heerlijk bezig geweest de afgelopen week: met festoneren, borduren en in elkaar zetten met pakketjes voor de Poppendroom. Festoneren kan gedachtenloos en dat is soms ook best prettig.
Sommige pakketjes waren al helemaal geknipt en dan gaan het in elkaar zetten heel snel!
Ik maakte:
 De parelduikertjes en jochie in blad...
Herfstkabouters: Amerikaanse eik, plataan en eik...
 Een heksje...
en het Paddestoellampje van Lindelicht. Prachtig vind ik die!

Ondertussen krijgt Jonas steeds meer haar en staan de winterkleren voor Jelske op de pennen.
En ik heb eindelijk nieuwe foto's gemaakt, dus alle poppen staan weer op de website. Ik ben niet helemaal tevreden over de foto's: de zon was erg fel! Maar ja, foto's buiten maken vind ik toch het mooist en dan is het of zon of regen... We doen het er maar even mee!

Er liggen alweer wat pakketjes op me te wachten om afgemaakt te worden, ik moet nog een bakerpopje maken en los daarvan wil ik ook nog een heleboel... Heerlijk om zo bezig te zijn!

6 opmerkingen:

  1. omg i love the little one in the leave, so cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn zijn erg leuk geworden. Idd dat mannetje in dat blad erg leuk. Misschien een idee om dat een x op een avond te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee... Zullen we het morgen eens over hebben en dan verzamel ik die spulletjes wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk werkje inderdaad, festoneren. De parelduikertjes hangen hier ook voor het raam. Zo leuk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe je dit in een week?....Super! Wat zijn die kabouters leuk!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen