Afmaken...

15-7-11
Regelmatig krijg ik een opdracht iets te maken of maak ik iets als voorbeeld voor op de cursussen. Ikzelf vind het dan prettig om meteen wat meer te maken: de naaimachine staat er dan toch, de stof is uit de kast gepakt en dat schiet zo lekker op dan. Of ik draai eens een avondje hoofden, zodat ik er daar wat van heb liggen.
Ik heb niet altijd tijd om het dan ook meteen af te maken omdat er iets tussenkomt en dan leg ik het halve werk even opzij. Zo af en toe kijk ik eens in de doos en pak ik weer eens iets op om het af te maken.
De afgelopen weken zijn druk geweest en de doos barst uit zijn voegen: een Joris wacht op een gezichtje, andere Jorissen willen nog in elkaar gezet, een grote baby, een rechte ledemaat en truitje half gebreid tot het kind wat het aankrijgt af is en ik goed kan kijken hoe lang het moet worden, wat wiegepopjes, een bakerpopje wat bijna af is, 2 lijsjeshoofden, een knuffelpopje waar ik nog een klein randje van moet vastnaaien en alvast geknipte jurkjes!

Tijd dus om me daar weer eens op te storten!

3 opmerkingen: