Bo...

6-6-11
Bo is de pop die met haar hoofd bij het Knuffelpopje-logo prijkt. Ik heb haar al een flinke tijd en Bo heeft al heel wat verschillende kleertjes aangehad...

Ik vond de kleertjes bij Bo nooit echt goed, dus bleef eigenlijk maar op zoek. Vorige week kwam ze met de markt weer tevoorschijn en weer ging ze niet mee, want ik was niet tevreden!
Ik bedacht me dat ik na de markt een babypak voor haar zou gaan breien van zachte wol! Het pak is inmiddels af en ik vind het zo lief staan en ze is zo knuffelig geworden dat ze hier blijft!
De oppaskinderen zijn heel blij met Lotje, maar 1 pop is niet genoeg als ze er alle 4 zijn, dus Bo ligt nu heerlijk te soezen in de kinderwagen tot morgen de kinderen weer komen!

3 opmerkingen:

  1. Je baby pak staat echt heel lief en ik vind Bo een echte knuffelpop, met een blij snoetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pakje.
    Daar kunnen ze weer heerlijk mee spelen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dat pakje lijkt met meteen een heel ander popje!
    Zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen