Isabella Dikneus

18-5-11
De eerste dikneus is af... Inderdaad: er komen er nog meer, want dan sta ik voor de kast met stofjes en dan kan ik niet kiezen: 'ow deze kleur is leuk en deze ook, en deze combineert lekker met die en ow, ik wil ook nog een meisjesdikneus maken!' En zo werden het ineens 3 Dikneuzen.
Eerst maakte ik het meisje: Isabella Dikneus, met een jurkje, maar ook een broek, want als echte kabouter in het soms koude en vochtige voorjaarsbos moet je je wel goed kleden!

De jongens zijn ook al bijna klaar: alles is gestikt en bijna alles gevuld, dus alleen nog in elkaar zetten. En dan natuurlijk als finishing touch een belletje aan de muts. Namen hebben ze al wel, Birgit geeft alle poppen namen, soms zelfs al voor ze af zijn en de twee Dikneusjongens heten Bas en Bart!

3 opmerkingen:

  1. Och ze is leuk geworden. Laat Bas en Bartl maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Nancy wat mooi!!Ik word er hebberig van!!
    x
    Nouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief dikneusje is het geworden. Kan niet wachten op de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen