Lentemarkt op Vrije School Valentijn in Harderwijk

2-4-11
Vanmorgen al vroeg in de weer, de lentemarkt zou om 10 uur beginnen.
Prachtig gebouw, heel licht en volop ruimte om de poppen neer te zetten.
Het was een gezellige dag, soms wat rustig, want het was natuurlijk veel lekkerder voor iedereen om buiten te zijn! De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met alle activiteiten en hebben weer hun hart opgehaald bij de meneer van de stenenkraam. En ik ben zelfs nog een oude bekende tegengekomen!

'Gelukkig' was de markt om 2 uur afgelopen en waren we om half 4 weer thuis zodat ik zelf ook nog heb kunnen genieten van het prachtige weer.
Voor het eerst dit jaar weer buiten gegeten en zelfs net nog buiten koffie gedronken! Wat heerlijk is dat zeg: onder het genot van prachtig vogelgezang een vogel bekijken die een nest aan het bouwen is en op het gemakje rondkijken naar alles wat weer ontluikt in de tuin!

Morgen is de workshop lijs, dat is natuurlijk heel anders dan de dinsdagavonden waar iedereen inmiddels gewoon zijn eigen plan volgt en er relatief weinig gewerkt maar vooral veel gelachen wordt!
Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat lopen!

2 opmerkingen:

  1. O, is het de bedoeling dat er gewerkt wordt??? hihihi...Maar het is wel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is kaai gezellig. Maar ik doe wel wat hoor. Heb je een beetje gedraait op de markt? Veel succes vandaag met je lijs. Ik ben benieuw. Tot dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen